VM - Venskabs Match i Fredensborg

27. august 2018 09:28 , af Susanne Westermann

Fredensborg Roklub var vært for en venskabsmatch for klubber i Nordsjælland. Stor succes og meget hyggeligt. Vejret var med os, fadøllet køligt og stemningen helt i top :-) TAK TIL FREDENSBORG for et forrygende arrangement.

Der blev dystet på en udlagt 1000m bane i inrigger 2 + 4, single sculler, dobbelt sculler, samt 2er uden. Og Fredensborg havde sørget for masser af medaljer, således at næsten alle kom hjem med metal :-). Det var helt igennem en fantastisk dag og Fredensborg skal have stor tak for at tage initiativ til arrangementet - og som helt sikkert skal gentages næste år! Det er bl.a. den slags arrangementer, som gør det sjovt at ro og det behøves ikke kun være masters roere som deltager.

Keld og Claus fik sølv i double sculler ikke mange bådslængder ... :-) fra verdensmestrene Søren og Ulrik fra Fredensborg. Pia R fik guld i singelsculler efterfulgt af Mette, der fik sølv - selv om hun inden start blev sendt i bølgerne af Anne.... :-) Mette og Anne fik sølv i dobbeltsculler lige efter Fredensborg, skarpt forfulgt af Pia og Susanne W, der fik bronze. Debutanten June - der trådte til 1 time før start - fik guld :-) da hun styrede for Keld og Claus  2-inrigger -iog sølv i 4-inrigger med Anne T, Mette P., Susanne W og Pia R.

Det er en dag vi ikke vil glemme. Håber mange flere vil være med næste år, hvor vi håber den bliver gentaget.

Susanne