Handelsbetingelser

FORBEHOLD OG PRISER
Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden varsel. Alle priser på disse sider er opgivet excl. moms, da foreningen er momsfritaget. Vi tager forbehold for tryk-/tastefejl.

BETALING
Medlemmet modtager en elektronisk faktura, som skal betales senest 8 dage efter indmeldelsen. Ved opstarten af ny sæson, sendes en ny faktura til medlemmet, medmindre medlemskabet er blevet opsagt - her er betalingsfrist jvf. vedtægter 30 dage. Humlebæk Roklub opbevarer ikke medlemmets kreditkort informationer.

KVITTERING
Medlemmet modtager en kvittering for betaling fra betalingskort via e-mail.

OPHØR / OPSIGELSE af medlemskab
Ønsker du ikke længere medlemskab af Humlebæk Roklub, skal du sende en mail til kasserer@humlebaekroklub.dk og meddele dette Der vil ifb. med udmeldelse ikke blive refunderet betalt kontingent. Du vil efter udmeldelse, ikke længere modtage opkrævninger fra klubben.

FORTRYDELSESRET
Der er ikke fortrydelsesret. Og der refunderes ikke penge efter tilmelding. Dog kan der i tilfælde af længerevarende sygdom gøres undtagelser i form af reduceret kontingent - det ansøges via mail til bestyrelse@humlebaekroklub.dk.

REKLAMATIONSRET
Da der ikke er tale om fysiske produkter med ydelser, er du ikke omfattet af en reklamationsret. Du kan dog klage til bestyrelsen, hvis der er omstændigheder, du er uenig i. Alle klager vil blive behandlet i bestyrelsen, hvorefter du vil få en tilbagemelding.

MEDLEMMETS ANSVAR
Humlebæk Roklub forbeholder sig ret til at spærre medlemmets adgang til hjemmesiden ved manglende betaling, og hvis der sker mislighold af klubbens ejendom eller forenings-systemet. Der vil ikke blive udbetalt kompensation til medlemmet ved evt. spærring.