Hjälmsjö Outrigger Ro-Camp 2023

26. marts 2023 19:27 , af Søren Mortensen

Nivå Roklub og Helsingør Roklub arrangerer denne tilbagevendende årlige begivenhed, hvor det er muligt for alle Nordsjælland roklubbers medlemmer at deltage. I år bliver det ligesom sidste år en mere koncentreret periode i uge 27, med første dag torsdag den 6. juli til søndag den 9. juli. Det er muligt at vælge hele perioden, men også enkelt døgn. Vær OBS på at søndag kun er en halv dag, da vi pakker sammen omkring frokosttid for at køre hjem.

Denne Outrigger Ro-Camp er for alle, så både nybegyndere der vil lære at ro med to årer, og øvede der ønsker træning på proffessionelle baner er velkomne!

Der er nu åbent for tilmeldinger på https://www.ronetvaerk.dk/hjelmsjo. Der er begrænset antal pladser, så "Først til mølle" princippet er gældende.

Prisen for alle dage er DKK 1.200,- inkl. forplejning, og DKK 500,- pr. døgn. Enkelt døgn regnes fra kl. 12:00 til 12:00 den følgende dag.

Hjälmsjö Arena har fået installeret nye baner, ny flydebro, malet huset, nybonede gulve og meget mere.

Arrangørerne forbeholder sig ret til at aflyse ved for få tilmeldinger. Som minimum kræves 14 tilmeldte hele perioden, eller omregnet til enkelt døgn og en kombination.

Se også vedhæftet materiale.

Vedhæftede filer