Kontrolleret genåbning lørdag 25. april

23. april 2020 11:06 , af Søren Mortensen

Kære medlemmer

Så kan vi melde ud, at vi starter op med en kontrolleret og forsigtig genåbning fra på lørdag, 25. april

Der er vedhæftet en præsentation fra roudvalget, der tydeliggør alle regler. Læs den grundigt igennem. Det er for vores alle sammens sikkerhed at der er mange regler at følge! Desuden et dokument der viser vi lever op til DFfR's retningslinjer.

Jeg vil tillade mig at fremhæve 4 ting:

1. Fredensborg Kommune har sagt OK til at vi må komme i klubben. Men KUN via hoveddøren direkte ud i bådehal. Ingen adgang til, og brug af, baderum, toiletter, stue og køkken.
  2. Roning sker i faste, frivillige, lukkede hold på maks 3 personer. Så har A, B og C roet sammen, må ingen af de tre ro med andre i perioden.
  3. Alle både og årer skal efter hver rotur vaskes i sæbevand
  4. Der bliver etableret forhåndsbooking på hjemmesiden (altså ikke via rokort.dk) - så man hjemmefra i god tid kan have reserveret sin båd, og ikke møder op i klubben for at se om der er ledigt materiel. Der vil blive lavet en præsentation der i detaljer forklarer dette.

Vi genåbner først fra på lørdag, da bådene lige skal have den sidste klargøring, og der skal sikres det nødvendige materiel til rengøring.

På vegne af bestyrelse og roudvalg,

Christian Probst