Festmiddag for årets kaniner 2. oktober

16. september 2021 11:15 , af Søren Mortensen

I august blev årets kaniner døbt. Det fejrer Humlebæk Roklub altid med en festmiddag, hvor der serveres dejlig mad og hvor stemningen altid er høj, ikke mindst på grund af afsyngelsen af
vores storslåede klubsang.
Højdepunktet for festmiddagen er uddelingen af roerbeviser – i år til:
Anders, Betty, Carsten, Jacob, Marianne, Mathias, Mikkel, Petra, Pernille og Sissel.
Alle er meget velkomne til at tage kone/mand/kæreste/ven/mor/far/børn med, og forhåbentlig vil mange af klubbens øvrige medlemmer også deltage i fejringen.
Tilmelding sker på hjemmesidens aktivitetskalender d. 2. oktober (husk at være logget ind), og husk at vælge antal deltagere.
Prisen er 125 kr. pr. deltager, unge under 18 år 65 kr. Drikkevarer købes i klubben.
Betaling, senest 2. oktober, via MobilePay på 97114 (roklubben) – skriv: fest, navn og antal deltagere.
Tilmelding hurtigst muligt, og senest torsdag d. 30. september.

Kærlig hilsen
Festudvalget
Evt. spørgsmål sendes til annirm@gmail.com