INDMELDELSE OG KONTINGENT

* Indmeldelse

Da vi ror på åbent hav kræver det kendskab til roteknik og materiel. Der er typisk instruktion i april og maj. Der er begrænset deltagerantal, så tidlig tilmelding tilrådes. Vi starter op i romaskiner i april og går på vandet i starten af maj.

Klubhuset set fra havsiden

Foto: Mette Bacher. Brugen af dette foto er underlagt visse restriktioner. Må ikke kopieres, deles eller downloades uden tilladelse.

At være roer i Humlebæk Roklub byder på aktiv deltagelse i klublivet. Vi står nemlig selv for al vedligeholdelse af materiel og hus. Og vi benytter Klubben hele året. Vi er på vandet fra april til oktober i robådene - og på land fra november til marts i romaskinerne.

Vi har rosæson fra april til oktober, hvor du kan træne dagligt - og deltage i weekendture og langture. I vintersæsonen gløder romaskinerne. Indendørs roning er en fortræffelig måde at holde sig i form på. Herudover har en ugentlig gymnastikaften med professionel instruktør.

Lidt om Klubben

Klubben blev startet i 1959 og vi er idag cirka 160 medlemmer. Klubben har et aktivt klubliv, hvor der er plads til alle uanset alder og ambitioner. Du bestemmer selv om du er til motions-, sports- eller kaproning og du har mulighed for at ro inrigger eller outrigger. Klubben ejes af kommunen, men passer og plejer det selv, som var det vores eget. Vi ejer selv vores både, som vi sætter en ære i at holde i god stand. Klubbens bestyrelse har det overordnede ansvar og de daglige funktioner varetages af fem selvforvaltende udvalg. På den måde er mange involveret i Klubbens drift på overkommelig vis og med godt socialt samvær. Navne på bestyrelse og udvalgsmedlemmer finder du under 'kontakt'.

* Kontingent

Kontingentets størrelse bliver fastsat på Klubbens årlige generalforsamling, som finder sted i februar måned.

Juniorer (under 25 år den 1.1)                    1.375 kr pr år
Seniorer                                                      2.075 kr pr år
Passive medlemmer                                    325 kr pr år

Kontingentet opkræves for hele året via mail i marts måned med 30 dages betalingsfrist.

Kontingentkonto er: MobilePay til 893030 eller til Nordea reg.1329 konto 8967 708 373 (husk fuldt navn ved indbetaling)

Sidst opdateret: 07-07-2020

Siden ajourføres af: Christian Probst