forsidefotom text

Vi ror i inriggere, coastalbåde og i scullere, og vi er Danmarks største coastalklub

Ny kollektion af rotøj vises ved standerhejsningen 7. april

Man kan nu vælge mellem de tre kollektioner, Basic, Coastal og Performance fra velkendte Craft og fra det nye mærke Evupre.
trikot blå/hvid
Benyt bestillingssedlen her til højre:

Stor hæder til Christian Probst

Klubbens formand igennem mere end 25 år æres med velfortjent pris

Christian Probst er blevet kåret til Årets Fritidsleder 2023 i Fredensborg kommune. Det skete ved en reception tirsdag aften på rådhuset, hvor formanden for Fritids- og Idrætsudvalget, Marianne Bredgaard Karlsson overrakte prisen. Med hæderen fulgte blomster og en check på 5.000 kr.
Marianne Bredgaard Karlsson begrunder valget af Christian Probst med hans engagement og energi igennem mere end 25 år som formand for Humlebæk Roklub.
"Jeg kan garantere, at det er meget velfortjent, at Årets Fritidslederpris går til Christian Probst fra Humlebæk Roklub. Dit engagement og din energi er utrolig beundringsværdig og folk sætter utrolig stor pris på det. Du er en ægte ildsjæl, der brænder for roning og ikke mindst for klubben, og du har en hel fantastisk evne til at skabe fællesskab og sammenhold på tværs af generationer. Humlebæk Roklub har en unik forening, hvor fællesskabet blomstrer, og hvor man på klubbens frivillige arbejdsdage år efter år kan mønstre 40-50 pct. af medlemmerne. Det kan ikke mange andre gøre jer efter. Det hænger sammen med, at du udviser en smittende glæde og en høj grad af professionalisme i din tilgang til klubbens aktiviteter. Resultatet er, at du og Humlebæk Roklub er verdensberømt i Danmark og i Helsingborg. Derfor kan man sige, at Louisiana er meget heldig med at have Humlebæk Roklub så tæt på," sagde Marianne Bredgaard Karlsson i sin begrundelse.
*
Christian Probst er flankeret af Fredensborgs borgmester Thomas Lykke Pedersen (S) til venstre og af formand Marianne Bredgaard Karlsson fra Fritids- og Idrætsudvalget på sin højre side.