TORSDAGS SPISNINGER

1. maj 2018 11:29 , af Susanne Westermann

TORSDAGS SPISNING STARTER 7. JUNI
Der har været en del diskussion om formen på torsdagsspisningen. Nogen synes, at det er dejligt at mødes til madlavning og spisning på kryds og tværs i klubben, hvor man så også får mulighed for at møde andre end dem, man lige plejer at ro med. Andre har ikke lyst til at lave mad, fordi de heller ikke deltager i torsdagsspisningen. Vi prøver derfor i år at omorganisere torsdagsspisningen.

Konceptet er, at de, der gerne vil deltage i en torsdagspisning i løbet af juni, juli, august, passive medlemmer såvel som aktive, selv melder sig til en mad-dag.

Der bliver sat et opslag op i klubben og et på hjemmesiden. Køkkenholdet prøver så, at få det til at gå op. Der skal være en 3-4 stykker på hvert madhold. Så må vi se hvor mange torsdage, der er mandskab til madlavning.
I må selvfølgelig meget gerne melde jer flere gange J

Der er ingen torsdagsspisning d.23.august, hvor vi har venskabsmiddag med Fredensborg Roklub og i uge 32, hvor vi afholder Blå Bånd.

Middagen med Fredensborgroerne, er et klubarrangement som klubben står for.
Hvem vil være med til at organiserer denne venskabsmiddag?"

Bh

Køkkenudvalget