Blå Bånd, 11. august 2018

1. maj 2018 11:24 , af Susanne Westermann

VI SKAL AFHOLDE ’BLÅ BÅND’, DEN 11. AUGUST 2018 (Anne K.)

Den 11. august afholdes Nordsjællands Blå Bånd i Humlebæk Roklub. Det er en af HR’s helt store, festlige og tilbagevendende begivenheder. Så gå endelig ikke glip af det! For nye medlemmer eller for dig som måske endnu ikke har deltaget i Nordsjællands Blå Bånd kan det være rart at vide lidt mere om, hvad det er.

Det er en langdistancekapronings-konkurrence med deltagelse af roere fra hele Danmark. Der afholdes 5 kaproninger i forskellige klubber over hele landet - og hver andet år er HR vært og ansvarlig for afholdelse og afvikling af 1 af kaproningerne i langdistancekapronings-konkurrencen.

Vi har i Humlebæk Roklub en lang og stærk tradition med at deltage i langdistancekaproning – og har igennem årene opnået meget flotte resultater.

Hermed en invitation til dig til at være med.

Enten som aktiv på land eller på vand. I slutningen af maj vil der blive hængt et opslag op med en oversigt over arbejdsopgaver. Vi håber rigtig mange har lyst til at være med til alle forberedelserne før dagen og på selve dagen. Det er både sjovt og hyggeligt.

Så sæt kryds i kalenderen ved den 11. august 2018.

Anne Kaaber (tovholder for Blå Bånd 2018)