Karen Stein er blevet æresmedlem

27. juni 2017 19:15 , af Christian Probst

Det var med en rigtig stor glæde jeg på klubbens vegne kunne tildele Karen et æresmedlemsskab under kanindåbsfesten!

Karen har roet i Humlebæk Roklub i 20 år i år, men det er selvfølgelig ikke derfor hun fik tildelingen.

Det skyldes derimod Karens store arbejde gennem 17 år med at håndtere tilgang og instruktion af senior medlemmer (og nogle år også URO'ere).

Karen har nok haft 200-250 medlemmer "i sine hænder" enten som kaniner der skulle instrueres, eller som tilflyttere, med erfaring fra andre klubber, som lige skulle sættes in i hvad det vil sige at være Humlebæk roer :-).

Som I kan se på billedet fulgte der et bevis med - og selvfølgelig er det en "rejs årer" med træårer - andet ville ikke være rimeligt!

STORT TILLYKKE igen!

Hilsen Christian Probst