Copenhagen Harbour Race, den 14. oktober

7. oktober 2017 18:44 , af Susanne Westermann

Fra Humlebæk Roklub møder vi op med 10 personer. Vi har tilmeldt os med 2 stk. firer: Vore nye, flotte 4'er og en 4'er coastal (som vi må låne...).
Alle er meget velkomne til at møde op og heppe. Det plejer at være en sjov og hyggelig kaproning midt i København.

Alle tilmeldinger: https://tilmeld.roning.dk/?regatta=chr2017&show=tilmeldinger

Copenhagen Harbour Race er en international regatta for ottere, inriggere og coastalbåde. Der er tale om en årligt tilbagevendende regatta. Startskuddet gik i 2007, og siden er regattaen vokset med adskillige bådlængder. Målt på såvel antallet af deltagere og både som på tilskuere, der følger konkurrencen i Københavns Havn. Regattaen er åben for mandskaber - kvinder og mænd - fra hele verden i de nævnte bådtyper. Indtil videre har der været deltagere fra Italien, Schweiz, Holland, Tyskland, Sverige, Norge og Danmark.

Og hele arrangementet slutter med en stor fest i Københavns Roklubs lokaler